Extraordinari èxit de públic, participació i de resultats en el Meeting dels relleus de marxa a la americana disputat en el marc del Control del Baix Montseny.
Amb un gran ambient d’esportivitat i d’amistat, es van desenvolupar els relleus a la americana a la pista municipal de Sant Celoni el passat 2 de maig.
Entre els 9 equips participants, va resultar guanyador el de l’Esportiu Penedès, format pels internacionals i campions estatals Olga Cabreras i Rubén Piñol.
En segona posició es va classificar el Pratenc AA amb Carme García i Lluis Abadias, ambdòs reconeguts atletes veterans internacionals.
La tercera plaça va ser per Adrià Galin i Albert Galin, els quals van portar la samarreta del club francés CA Balma,
En el quart lloc va arribar l’equip del Vallés amb Alfons Cazurra i Manuel Vázquez.
En la cinquena posició va acabar l’equip pistatxo format per Eduard Vives i la seva filla Aloma Vives.
En el sisè lloc de la classificació hi trobem el nostre equip format per Anna Galin i Antonio Amigo.
L’altre equyip del nostre Club, el format per Anna Gabarrón i Andreuy Alvarruiz van acabar en el setè lloc.
Van cloure la classificació el conjunt de Veterans format per Albert Ribas i Santiago Seguí.








