Alex Arellano i Ilias Regragui, primer i segon.
Aquest diumenge 28 de gener, en motiu de la celebració del Cros Local de Sant Celoni, una representació d’atletes del Club, han participat per recolzar a l’organització amb la seva presència.
UN DOBLET MEMORABLE
Magnífic doblet el protagonitzat per Àlex i Ilías al classificar-se en la primera y segona posició de la cursa absoluta masculina. Tot i amb l’absència de gran part dels atletes especialistes de cros per raons de calendari de competicions, una representació verd-i-hlanca ha estat present donant color i ocupant un total de 12 PÒDIUMS.
ELS PÒDIUMS
Excel·lents pòdiums assolits per Inés (2), Ruth (3), Pol (2), Shaila (1), Íker (2), Yerai (2), Anís (1), Edgar (3), Usama (2), Carmen Montserrat (1), Alex (1), Ilias (2)
No menys important la participació d’altres atletes del Club que han realitzat també unes bones curses.
ELS RESULTATS
Categoria Sub8 Fem.
2.- Inés Lobato
Categoria Saub8 Masc
7.- Jan Villalba
Categoria Sub10
3.- Ruth Robalo
7.- Erola Sala
Categoria Sub10 Masc.
2.- Pol Villalba
Categoria Sub12 Fem
1.- Shaila Pedrosa
Categoria Sub12 Masc.
2.- Iker Bartolomé
12.- Ferriol Sala
Categoria Sub14 Fem
5.- Àngela Doménech
Categoria Sub14 Masc.
2.- Yerai Pedrosa
Categoria Sub16 Masc.
1.- Anis Daas
3,- Edgar Soldevila
9.- Marçal Roig
Categoria Sub18 Masc.
2.- Osama Rubio
Categoria Open Fem.
1.- Carmen Montserrat Pérez
Categoria Màsters Masc.
10.- Laureano López
Categoria Absoluita Masc.
1.- Alex Arellano
2.- Ilias Regragui
FELICITATS A TOTES I A TOTS !!!
