El proper dissabte 22 de desembre, el Club organitza la segona edició del Cros del Baix Montseny amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Celoni, la Federació Catalana d’Atletisme i el Consell Esportiu del Vallès Oriental.
Després de l’èxit de l’any anterior, torna aquest mes de desembre la segona edició del Cros del Baix Montseny, prova del calendari català de l’especialitat i Campionat Comarcal Escolar.
La matinal atlètivca començarà a partir de 2/4 de 10 en el circuit pels voltants de la pista d’atletisme, havent-se programat un total de 16 carreres per les distintes categories.
Els horaris, distàncies, el termini d’inscripció i altres detalls, els podeu consultar en el programa de la competició.
