Una oportunitat per introduir-se i conèixer l’atletisme. Unes activitats esportives de caire lúdic i participatiu per al període estival de vacances escolars que ha organitzat el nostre Club.
Del 2 al 30 de juliol, tal com estava previst, s’han desenvolupat les activitats de la segona edició del Juliol Atlètic a la Pista Municipal d’Atletisme de Sant Celoni.
Els participants han tingut la possibilitat de practicar diferents modalitats atlètiques. Les carreres de velocitat i de resistència, les tanques, els llançaments, els salts i la marxa atlètica han estat els temes tractats i realitzats en les diferents sessions.
Els entrenadors del Club, Marta Ibáñez, Albert Galin i Adrià Gabarrón han comptat amb la col·laboració dels monitors Arnau Fernàndez, Bernat Garcerán, Xavier Quesada i Anna Gabarrón.
Entre els participants, David i Victor Coris, Helena Alonso, Pol Burkardt, Fanta Cissé, Alejandro González, els germans Pol i Eric Sánchez, Paula Subirà i Bernat Quin han aprofitat les jornades per demostrar les seves qualitats atlètiques.
En el decurs de la Festa de Cloenda es va lliurar un Diploma de Participació a tots els assistents.
