Music Festival

FESTIVAL DE MÚSICA JOVE

cartell-festival-2

BAIX MONTSENY MUSIC FESTIVAL

LES EDICIONS REALITZADES

——————————————————————-

II EDICIÓ (2014)
Dissabte 9 d’agost de 2014 – Pavelló de Font Martina
P A R T I C I P A N T S :
PAU SORT
DJ TIMBA
KEVIN GRANADOS
CARLOS GIMÉNEZ
DOUBLE A PROJECT
DJ ADRIANS

——————————————————————–

I EDICIÓ (2012)
Dissabte 12 de maig de 2012 – Pavelló de Font Martina
P A R T I C I P A N T S :
Loosing Papers
El Último Aplauso amb Mikitek
DJ Lexus
DJ Titanic
DJ Carles Galino i Xoan Fernández
DJ Adrians
Sunound DJ’s

 

——————————————————————-

ORGANITZACIÓ I REGLAMENT
– Què es el BAIX MONTSENY MUSIC FESTIVAL? Una oportunitat per als joves grups de música i DJ’s amateurs, on podran donar-se a conèixer amb la seva actuació.

– Qui pot participar? Els joves de Santa Maria de Palautordera i de la Comarca que vulguin participar en grup o individualment.

– On tindrà lloc aquesta Festival? A Santa Maria de Palautordera, Pavelló Poliesportiu de Font Martina.

– Quan s’efectuarà? Dissabte a determinar.

– Quin horari? Des de les 6 de la tarda i fins a les 10 de la nit.

– Com es desenvoluparà? Cada participant (grup musical o DJ) disposarà d’un espai de temps per ser el protagonista i oferir les seves creacions.

– Qui organitza l’esdevenimen? El Club d’Atletisme del Baix Montseny, una Entitat sense ànim de lucre, amb l’autorització i el suport de l’Ajuntament de Santa Maria de Palutordera.

– Per què aquesta activitat? Per promocionar als joves interprets i creadors de la Comarca, donant-els-hi una oportunitat per realitzar una actuació.

– Què han de pagar els participants? La participació es gratuita per als qui actuin en aquest Festival.

– Què han de pagar els assistents i públic en general? Els acompanyants i públic en general hauran de pagar una entrada simbòlica de 3€ per contribuir a les despeses d’organització.

– Com s’han d’inscriure els participants? Contactant directament amb els organitzadors al c/e
organitzacions@atletismebaixmontseny.cat

– Fins quan es poden inscriure? Els participants hauran de realitzar la seva inscripció fins el dissabte anterior a la data determinada, indicant el nom artístic, la modalitat, així com el telèfon i mail de contacte, i si es posible una fotografia de grup.

– Què han de portar els participants? Cada grup o participant ha de portar el seu propi material tècnic, de so, els seus propis instruments o el seu material discogràfic. Els organitzadors facilitaran la megafonia i un equip de so amb altaveus de 2000 w de potència i un equip d’il•luminació ambiental. L’Ajuntament facilitarà un escenari des d’on s’efectuaran les diferents intervencions.

– Qui s’encarrega de la publicitat? Els organitzadors donaran a conèixer el nom artístic dels participants, als diferents mitjans de comunicació: premsa i ràdio de la Comarca, i les xarxes socials facebok i twiter.

music-festival9